Bestillingsnummer, begynner med #NO (du finner det i bekreftelsen av bestillingen)
Etternavn, fornavn
E-post
E-post (bekreft)
Før opp her den varen du gjerne vil sende tilbake.
Vennligst kontakt vår kundeservice personlig for å diskutere prosedyren for dine returnerte varer.
Varenummer, produktbeskrivelse (disse finner du i bekreftelsen av bestillingen)
Grunn til returen Varen annerledes enn forventet Varen ikke egnet til den påtenkte bruk Varen er skadet Kom ikke til rett tid Feil vare mottatt Oppdaget lavere pris Annet
Ønsket løsning Retur og motta tilbakebetaling Retur og motta en ny vare
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Et foto av den komplette varen og noen detaljfotoer er tilstrekkelig. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles.
Videre detaljer/begrunnelse
Ønsket løsning Motta etterlevering av utskiftningsdel(er) Motta en ny vare Motta tilbakebetaling
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Det er ikke nødvendig å returnere varen, for en direkte etterlevering av tilsvarende del(er) er den raskeste løsningen.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av den mottatte og skadete varen. Test den komplette leveransen grundig og send oss en fullstendig liste over manglende/mangelfulle deler, slik at én enkelt etterlevering kan gjøres. Listen bør lages i tråd med monteringsveiledningen (f.eks.: 1 stykk B 80, 2 stykk PD 240). Vær vennligst klar over at tre av natur kan oppvise rifter, kvister og harpiksdanning, og disse egenskapene kan dermed også finnes på erstatningsdeler. Så snart vi har den fullstendige listen, sender vi deg en etterlevering.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av den mottatte og skadete varen. Et foto av den komplette varen og noen detaljfotoer er tilstrekkelig. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles. Du kan laste opp flere filer samtidig ved at du velger alle ønskede filer i ditt opplastingsvindu samtidig og bekrefter med Åpne. Totalt kan du laste opp inntil 10 MB.
Filer
Filer
Filer
Ønsket løsning Spørre om en passende løsning* Retur og motta tilbakebetaling
*) Etter mottak av forespørselen din vil vår kunderservice ta kontakt med deg og komme med et forslag.
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Ønsket løsning Retur og motta en ny vare Retur og motta tilbakebetaling
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av pakkeetiketten, monteringsveiledningen, leveringsseddelen og den komplette varen. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles.
Ønsket løsning Erstatte prisforskjell
For at vi skal kunne bearbeide forespørselen din raskest mulig trenger vi et bilde av det gunstigere tilbudet! Betingelse: Avkjøpsperioden på 14 dager kan ikke overskrides, og det må dreie seg om en identisk vare.
Filer
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Varenummer, produktbeskrivelse (disse finner du i bekreftelsen av bestillingen)
Grunn til returen Varen annerledes enn forventet Varen ikke egnet til den påtenkte bruk Varen er skadet Kom ikke til rett tid Feil vare mottatt Oppdaget lavere pris Annet
Ønsket løsning Retur og motta tilbakebetaling Retur og motta en ny vare
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Et foto av den komplette varen og noen detaljfotoer er tilstrekkelig. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles.
Videre detaljer/begrunnelse
Ønsket løsning Motta etterlevering av utskiftningsdel(er) Motta en ny vare Motta tilbakebetaling
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Det er ikke nødvendig å returnere varen, for en direkte etterlevering av tilsvarende del(er) er den raskeste løsningen.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av den mottatte og skadete varen. Test den komplette leveransen grundig og send oss en fullstendig liste over manglende/mangelfulle deler, slik at én enkelt etterlevering kan gjøres. Listen bør lages i tråd med monteringsveiledningen (f.eks.: 1 stykk B 80, 2 stykk PD 240). Vær vennligst klar over at tre av natur kan oppvise rifter, kvister og harpiksdanning, og disse egenskapene kan dermed også finnes på erstatningsdeler. Så snart vi har den fullstendige listen, sender vi deg en etterlevering.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av den mottatte og skadete varen. Et foto av den komplette varen og noen detaljfotoer er tilstrekkelig. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles. Du kan laste opp flere filer samtidig ved at du velger alle ønskede filer i ditt opplastingsvindu samtidig og bekrefter med Åpne. Totalt kan du laste opp inntil 10 MB.
Filer
Filer
Filer
Ønsket løsning Spørre om en passende løsning* Retur og motta tilbakebetaling
*) Etter mottak av forespørselen din vil vår kunderservice ta kontakt med deg og komme med et forslag.
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Ønsket løsning Retur og motta en ny vare Retur og motta tilbakebetaling
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av pakkeetiketten, monteringsveiledningen, leveringsseddelen og den komplette varen. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles.
Ønsket løsning Erstatte prisforskjell
For at vi skal kunne bearbeide forespørselen din raskest mulig trenger vi et bilde av det gunstigere tilbudet! Betingelse: Avkjøpsperioden på 14 dager kan ikke overskrides, og det må dreie seg om en identisk vare.
Filer
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Varenummer, produktbeskrivelse (disse finner du i bekreftelsen av bestillingen)
Grunn til returen Varen annerledes enn forventet Varen ikke egnet til den påtenkte bruk Varen er skadet Kom ikke til rett tid Feil vare mottatt Oppdaget lavere pris Annet
Ønsket løsning Retur og motta tilbakebetaling Retur og motta en ny vare
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Et foto av den komplette varen og noen detaljfotoer er tilstrekkelig. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles.
Videre detaljer/begrunnelse
Ønsket løsning Motta etterlevering av utskiftningsdel(er) Motta en ny vare Motta tilbakebetaling
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Det er ikke nødvendig å returnere varen, for en direkte etterlevering av tilsvarende del(er) er den raskeste løsningen.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av den mottatte og skadete varen. Test den komplette leveransen grundig og send oss en fullstendig liste over manglende/mangelfulle deler, slik at én enkelt etterlevering kan gjøres. Listen bør lages i tråd med monteringsveiledningen (f.eks.: 1 stykk B 80, 2 stykk PD 240). Vær vennligst klar over at tre av natur kan oppvise rifter, kvister og harpiksdanning, og disse egenskapene kan dermed også finnes på erstatningsdeler. Så snart vi har den fullstendige listen, sender vi deg en etterlevering.
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av den mottatte og skadete varen. Et foto av den komplette varen og noen detaljfotoer er tilstrekkelig. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles. Du kan laste opp flere filer samtidig ved at du velger alle ønskede filer i ditt opplastingsvindu samtidig og bekrefter med Åpne. Totalt kan du laste opp inntil 10 MB.
Filer
Filer
Filer
Ønsket løsning Spørre om en passende løsning* Retur og motta tilbakebetaling
*) Etter mottak av forespørselen din vil vår kunderservice ta kontakt med deg og komme med et forslag.
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
Ønsket løsning Retur og motta en ny vare Retur og motta tilbakebetaling
Ved tilbakebetaling brukes samme betalingsmåte som du valgte ved den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker en annen betalingsmåte, oppgir du det i feltet "Bemerkninger".
Bemerkninger
For å kunne hjelpe deg raskest mulig trenger vi bilder av pakkeetiketten, monteringsveiledningen, leveringsseddelen og den komplette varen. Forespørsler uten fotos kan ikke behandles.
Ønsket løsning Erstatte prisforskjell
For at vi skal kunne bearbeide forespørselen din raskest mulig trenger vi et bilde av det gunstigere tilbudet! Betingelse: Avkjøpsperioden på 14 dager kan ikke overskrides, og det må dreie seg om en identisk vare.
Filer
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nyheter
Send skjema