Fri levering fra 1200 kr*

Bestilling & Levering

Hvor mye koster det å få levert bestillingen min?

 

 

 
Fraktkostnader

 


Norge

Ved bestilling
over 1200 kr
0 kr
Ved bestilling
under 1200 kr
250 kr

Vi kan dessverre ikke sende varer til Svalbard (Spitsbergen) 9170–9179 eller Jan Mayen 8099.

Artikler som bestilles i den norske nettbutikken kan kun leveres til Norge.

Hvordan blir bestillingen min levert?

Alt etter hvor stor bestillingen er leveres varene våre som pakkepost eller via spedisjon.

Små pakker sendes via DHL, GLS, DPD eller UPS. Så snart leveransen er sendt, vil du få en forsendelsesbekreftelse med et nummer du kan bruke til å spore forsendelsen. Dette gjelder for det meste tilbehørsprodukter.

Større produkter, som leketårn og husker, sendes med spedisjon. Levering foretas etter avtale (på telefon) til fortauskant. Som regel skjer lossingen med stabletruck. I enkelte unntakstilfeller må produktet losses for hånd. Da vil vi uttrykkelig be om din hjelp.

Selger er både etablert og bosatt i Tyskland, der også leveringen kommer fra. De oppgitte prisene vil derfor bli tillagt merverdiavgift ved innførsel til Norge. Du vil få tilsendt en egen faktura fra fraktselskapet med merverdiavgift (25%) og eventuelle gebyrer fra norske myndigheter for innførsel av varen.

Hvor lang tid tar det til varene mine blir levert?

Informasjonen om leveringstider finner du over prisen på den aktuelle produktsiden. Disse tidene varierer, alt etter størrelse og produkt. Ved kjøp av flere produkter gjelder som hovedregel alltid den lengste angitte leveringstiden.

Produkter som leveres av spedisjon, som leketårn og husker, leveres på en tid som avtales på telefon av deg og spedisjonen på forhånd. Derfor er det viktig at du gir oss riktig telefonnummer.

Er det mulig å endre leveringstiden hos speditøren på kort varsel?

Hvis du må utsette leveringen på kort varsel, er alt du trenger må du ringe oss på +44 (0)330 8080 240. Det kan imidlertid påløpe tilleggskostnader for lager og frakt, alt etter situasjon. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon for næremere informansjon.

Kan jeg velge tid for levering selv?

Du kan avtale dag med spedisjonsselskapet. Nøyaktig leveringstid bør imidlertid avtales senest tre dager etter at du blir kontaktet. Ellers kan det påløpe lager- og tilleggskostnader, noe som med forbehold om situasjonen kan bli belastet deg.